RB: 38/2017
Data: 2017-08-10
Temat: Informacja o zmianach w zarządzie Benefit Systems S.A. i Benefit Systems International sp. z o.o.
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd spółki Benefit Systems S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”, „Benefit Systems”) informuje, że uchwałą Rady Nadzorczej Spółki z dnia 10.08.2017 r. skład Zarządu Spółki uzupełniły trzy osoby: Emilia Rogalewicz odpowiedzialna za sprzedaż i relacje z Klientami i Partnerami, Grzegorz Haftarczyk, który będzie nadzorował operacje zagraniczne i Segment Fitness, oraz Adam Radzki, kierujący Działem Analiz i Biurem Zarządzania Projektami.
Jednocześnie, w związku z planami dynamicznego rozwoju na rynkach zagranicznych, z dniem 10.08.2017 r. Adam Kędzierski, złożył rezygnację z funkcji Członka Zarządu Benefit Systems S.A. i został powołany na stanowisko Prezesa Benefit Systems International sp. z o.o., spółki w 100% zależnej od Benefit Systems.
Wzmocnienie Zarządu Benefit Systems o nowe osoby powinno pomóc w efektywnym zarządzaniu różnymi obszarami szybko rosnącej Spółki. Wszystkie trzy nowe osoby wchodzą do Zarządu z awansu wewnętrznego. Emilia Rogalewicz jest w firmie od 10 lat, a Adam Radzki od 9 lat i w dużej mierze tworzyli jej sukces. Grzegorz Haftarczyk budował pozycję firmy za granicą od 2014 roku.
Oprócz wymienionych osób w Zarządzie Spółki pozostaną Izabela Walczewska-Schneyder, pełniąca funkcję CFO i Arkadiusz Hanszke, CIO.
Adam Kędzierski, który skupi się teraz na ekspansji zagranicznej Grupy Benefit Systems, od marca 2009 roku budował biznes kart sportowych w Benefit Systems SA, zwiększając liczbę sprzedanych kart MultiSport w Polsce z 150 tys. do 803 tys. (na koniec pierwszego półrocza 2017). Był też osobą, która w 2011 roku uruchomiła działalność firmy na pierwszym rynku zagranicznym – w Czechach. Następnie sprawdzony w Polsce model biznesowy Spółka z sukcesem wprowadziła na kolejnych dwóch rynkach – na Słowacji i w Bułgarii. Biznes firmy w tych krajach intensywnie rośnie dzięki procesowi skalowania sprzedaży i polepszaniu oferty produktowej – na koniec pierwszego półrocza BS sprzedał zagranicą ponad 95 tys. kart sportowych. Zadaniem Adama Kędzierskiego, oprócz dalszych wzrostów w Czechach, na Słowacji i w Bułgarii będzie teraz wejście firmy na inne, nowe rynki.
Życiorysy nowo powołanych Członków Zarządu Spółki:
Grzegorz Haftarczyk
Dołączył do Grupy Benefit Systems we wrześniu 2014 roku i był odpowiedzialny za rozwój firmy na rynkach międzynarodowych. Jako Prezes Zarządu Benefit Systems International sp. z o.o. wprowadził spółkę na bardzo perspektywiczne rynki Słowacji i Bułgarii, a także umocnił obecność firmy na rynku czeskim. W tym czasie liczba sprzedanych zagranicą kart MultiSport wzrosła z 14 tys. do prawie 100 tys.
Przed przyjściem do Grupy Benefit Systems Grzegorz Haftarczyk przez 9 lat był wiceprezesem zarządu Polskapresse sp. z o.o., posiadającej kilkanaście dzienników lokalnych, szereg serwisów internetowych i drukarnie. Zanim trafił do zarządu tej firmy, był dyrektorem generalnym jej oddziału w Krakowie, pracował też w oddziale w Gdańsku. Przez dwa lata (2002-2004) był Prezesem Zarządu Parkiet Media S.A.
W 1996 roku zdobył dyplom magistra na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, a w 2013 roku ukończył program Executive Doctoral Bussines Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN.
Adam Radzki
Kariera Adama Radzkiego to dobry przykład awansu wewnętrznego. Niemal od początku pracy zawodowej jest związany z Benefit Systems SA. Zaczynał w 2007 roku w Instytucie Gallupa jako młodszy badacz rynku, ale już po roku jako Analityk dołączył do Grupy Benefit Systems. Od 2005 do 2010 roku był Starszym Kierownikiem ds. Analiz, potem Wicedyrektorem ds. Analiz a następnie Dyrektorem ds. Rozwoju. Odpowiada za wszelkie analizy rynkowe oraz projekty specjalne prowadzone w Grupie Benefit Systems.
Jest absolwentem Socjologii na warszawskiej SGGW. Ukończył także studia podyplomowe na SGH w dziedzinie Business Intelligence, oraz studia menedżerskie. Kształcił się też w Strategic Leadership Academy prowadzonej przez ICAN Institute. Absolwent programów rozwojowych realizowanych przez IMD (Szwajcaria).
Emilia Rogalewicz
Zanim w 2007 trafiła do Benefit Systems, Emilia Rogalewicz przez 2 lata pracowała w firmie ubezpieczeniowej. Od początku pracy w BS uczestniczyła w budowie sieci partnerskiej akceptacji kart MultiSport oraz ich sprzedaży. Od roku 2009 pracowała na stanowiskach menedżerskich, odpowiadając m.in. za koordynowanie pracy zespołu handlowego oraz tworząc struktury sprzedaży w całej Polsce. Od roku 2013 jako Dyrektor Działu Handlowego odpowiadała za strategię sprzedaży Benefit Systems oraz realizację celów sprzedaży. Od roku 2016 po połączeniu struktur obsługi klienta i sprzedaży zarządza ponad 200-osobowym zespołem.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania na Politechnice Częstochowskiej. Posiada dyplomy ukończenia studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zespołami Sprzedaży oraz Psychologii Biznesu dla Managerów na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest również Absolwentką Szkoły Trenerów Matrik, Szkoły Negocjacji oraz programu Strategic Leadership Academy w ICAN Instytut. Absolwentka programów rozwojowych realizowanych przez INSEAD (Francja) oraz IMD (Szwajcaria).
Zgodnie z oświadczeniem powołanych Członków Zarządu Spółki, nie prowadzą oni działalności konkurencyjnej wobec Spółki, jak również nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członkowie organu konkurencyjnej spółki kapitałowej lub członkowie organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej, jak również nie są wpisani do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 700).
Uchwała Rady Nadzorczej weszła w życie z chwilą podjęcia. Powołanie następuje na okres wspólnej kadencji, która rozpoczęła się w dniu 11 czerwca 2017 roku.
Data | ||
---|---|---|
2017-08-10 | Grzegorz Haftarczyk | Członek Zarządu |
2017-08-10 | Monika Hertel | prokurent samoistny |