Raport Bieżący: NR 27/2013 Z dnia 2013-06-11
Temat: Powołanie Członków Zarządu Spółki
Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt. 2 – informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Spółka Benefit SA ("Spółka") zawiadamia, że w dniu 11 czerwca 2013 roku Rada Nadzorcza Spółki powołała następujących członków Zarządu Spółki nowej kadencji:
Tomasz Józefacki (Prezes Zarządu Spółki). Aktualnie członek rady nadzorczej MyBenefit Sp. z o.o. Wcześniej pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Benefit Systems. W okresie od listopada 2008 roku do stycznia 2012 roku pełnił funkcję Członka Zarządu Agora S.A. odpowiedzialnego za pion internetowy grupy kapitałowej Agora S.A. pełniąc jednocześnie od czerwca 2004 roku do stycznia 2012 roku funkcję dyrektora segmentu Internet. W okresie wrzesień 2004 - maj 2006 Pan Tomasz Józefacki pełnił funkcję dyrektora ds. oddziałów Gazety Wyborczej w Agora S.A. W okresie czerwiec 1999 – sierpień 2004 pracował w NYTimes.com pełniąc funkcję menadżera ds. marketingu (06.1999-08.2002) oraz menadżera sekcji tematycznych biznes i technologie (09.2002-08.2004). Pan Tomasz Józefacki jest absolwentem New York University Stern School of Business (dyplom MBA uzyskany w 2002 roku), Bachelor of Science, New York University Stern School of Business, podwójny dyplom z marketingu i oddzielnie z biznesu miedzynarodowego (uzyskane z wyróżnieniem w 1999 roku) oraz University of Maryland, College Park, kultura Japonii (tytuł associate uzyskany w 1997 roku). Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność Prezesa Zarządu wykonywana poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej ani jako członek organu spółki kapitałowe, nie uczestniczy w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członek ich organów. Prezes Zarządu nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Adam Kędzierski (Członek Zarządu) Pełnił funkcję członka zarządu w Benefit Systems SA od 1 marca 2013 r. Aktualnie jest również członkiem rady nadzorczej MyBenefit Sp z o.o. Wcześniej był Dyrektorem Działu Handlowego i od 2009 roku odpowiadał za politykę handlową Spółki, w tym za opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz ich realizację. W latach 2007-2009 pracował w firmie Warsaw Study Centre Sp. z o.o. jako Dyrektor Sprzedaży i Dyrektor Zarządzający. Odpowiadał za segment sprzedaży najpierw B2B, później także B2C. Realizował projekty z zakresu szkoleń, konsultingu i doradztwa w firmie Instytut Laudator Sp. z o.o. Swoją karierę rozpoczynał w ALPHA PRO Sp. z o.o., gdzie przez 3 lata lat pełnił funkcję trenera, kierownika zespołu oraz koordynatora projektów sprzedażowych i szkoleniowych. W tym czasie był także współtwórcą i redaktorem naczelnym miesięcznika „Samorząd Europejski”. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Prawa i Administracji, Stosunki Międzynarodowe – europeistyka, Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego), jak również programu MBA realizowanego przez Szkołę Główną Handlową oraz University of Minnesota. Posiada dyplomy ukończenia studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Pracy oraz Audytu, Kontroli Finansowej i Rachunkowości. Absolwent Szkoły Trenerów Matrik oraz Szkoły Negocjacji. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność Członka Zarządu wykonywana poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej ani jako członek organu spółki kapitałowe, nie uczestniczy w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członek ich organów. Członek Zarządu nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Izabela Walczewska – Schneyder (Członek Zarządu) Pełniła funkcję członka zarządu Spółki od 13 maja 2013 roku i jest odpowiedzialna za strategiczne sprawy finansowe oraz inwestycyjne Spółki, relacje inwestorskie reprezentując Spółkę na zewnątrz, jak również obszar związany z działaniami HR. Izabela Walczewska-Schneyder swoje doświadczenie z zakresu zarządzania finansami, księgowości oraz audytu finansowego zdobyła pracując wiele lat w firmach mediowych i oferujących produkty FMCG. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w roku 1993 w firmie consultingowej Coopers & Lybrand Sp. z o.o.. Potem pracowała m.in. w Kraft Foods Polska Sp. z o.o., domu mediowym Starcom oraz K2 Internet S.A.. Przez ostatnie trzy lata piastowała funkcję Dyrektora Finansowego w firmie SDI Media zajmującej się dubbingiem, mediami i post produkcją. W tym czasie jako Członek Rady Dyrektorów odpowiadała za zarządzanie finansami na 14 europejskich rynkach, na których działa firma. Izabela Walczewska-Schneyder jest absolwentką Oxford Brookes University, gdzie ukończyła studia MBA, jak również Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie studiowała Marketing. W latach 1991-1992 studiowała w Wielkiej Brytanii na University of Kent. Posiada certyfikat ACCA, międzynarodowej organizacji zrzeszającej specjalistów z zakresu finansów i rachunkowości. Zgodnie ze złożonym oświadczeniem działalność Członka Zarządu wykonywana poza przedsiębiorstwem Spółki nie jest konkurencyjna w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Spółki, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej ani jako członek organu spółki kapitałowe, nie uczestniczy w innych konkurencyjnych osobach prawnych jako członek ich organów. Członek Zarządu nie został wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja
2013-06-11 Monika Hertel Prokurent